środa, 2 stycznia 2013

Podsumowanie miesiąca: Grudzień!

Hej. :) Dziś witam Was, właściwie 2-gi stycznia 2013, ale ja chcę złożyć życzenia noworoczne oraz podsumować miesiąc, który własnie mamy za nami - czy był raczej dobry, czy nie? Zaraz się przekonacie. :) Zacznę od wypisania wszystkiego co przeczytałam w tym miesiącu, potem będę liczyć. Nie mogę doczekać się wyniku! Oby był lepszy od listopada - przynajmniej mam cały czas taką nadzieję i wydaje mi się, że tak będzie.

Przeczytane w grudniu 2012:

  • Heartland 3 - Własna droga - Lauren Brooke
  • Łotr - Trudi Canavan
  • Heartland 4 - Trudne decyzje - Lauren Brooke
  • Zwiadowcy t.6 - Oblężenie Macindaw - John Flanagan
  • Szepty dzieci mgły - Trudi Canavan
  • Zmierzch - Stephenie Meyer
  • Przepowiednia - P.C.Cast
  • Zwiadowcy t.7 - Okup za Eraka - John Flanagan
W sumie przeczytałam... 8 książek, a zrecenzowałam na blogu 4 (reszta na lc)
W sumie przeczytałam... 2854 strony, co daje mi ~92 strony na dzień. :D
Od 8 grudnia (kiedy pojawiło się podsumowanie listopada) do dziś (tj.2 stycznia) pojawiło się:
18 obserwatorów (teraz 35)
918 wyświetleń (teraz 1396)
121 komentarzy (teraz 242)

Tak więc, oto moje statystyki. :) Podciągnęłam się znacznie w przeczytanych stronach i jestem z tego powodu bardzo dumna.

Zanim skończę, chcę życzyć Wam wszystkiego najlepszego w tym nowym roku 2013, jednak też trochę pechowym - spełnienia marzeń, zdrowia i szczęścia - właściwie to jest najważniejsze, żeby ten rok był lepszy niż poprzedni, a właściwie, abyśmy my stawali się coraz lepsi. :)


W nast. poście stosik styczniowy i jedziemy z czytaniem! :D
Lawenda

11 komentarzy:

  1. Uważam, że sporo w grudniu przeczytałaś.
    Czekam na stosik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie. Oby tak dalej ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. statystyki zachęcające do dalszej pracy :) wszystkiego dobrego w trzynastym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnego wyniku! Życzę dalszego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyniki :) I również spełnienia marzeń w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dobre wyniki :)
    Wzajemnie ;*
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo przeczytałaś. Świetne wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania hit ostatnich tygodni. Książka "Ostatnia Spowiedź":)

    OdpowiedzUsuń