sobota, 17 listopada 2012

Witajcie!

Witam Was serdecznie na blogu poświęconym tylko i wyłącznie... Tak, naszym ukochanym książkom! ^^ Znajdziecie tutaj recenzje, opinie, nowości wydawnicze, a także konkursy, a przede wszystkim - spędzicie tutaj miło czas, a może pokochacie literaturę? Jeżeli trafiliście tu przypadkowo, to myślę!
Moim ulubionym gatunkiem książek jest fantasy, ale nie gardzę też innymi, oczywiście. Jak już napisałam w ,,o mnie" jestem początkującą czytelniczką, czytam dopiero od lipca 2012r., kiedy to na zakończenie klasy szóstej otrzymałam książkę pt. ,,Córka Czarownic" Doroty Terakowskiej.

Zapraszam do czytania!
Lawenda

2 komentarze:

  1. nie długo, ale od czegoś trzeba zacząć. Podoba mi się tu i na pewno będę odwiedzała Cię częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam :)

    P.S. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń